بوشهر چگونه شهری است؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
تاریخ : چهار شنبه 23 مهر 1399
بازدید : 72
نویسنده : علی احمدی

شهر بندری بوشهر با مساحتی در حدود ۹۸۴٫۵ کیلومتر مربع مرکز استانی به همین نام در جنوب غربی ایران است. این شهر که در گذشته به ریشهر شهره بود در زمان نادرشاه افشار رونق یافت و تا امروز نیز به دلیل عواملی چون صیادی، وجود نیروگاه اتمی، کشتی سازی همچنان مورد توجه جمع کثیری از تجار و خریداران بلیط هواپیما بوشهر است. از سوی دیگر بوشهر همچون شبه جزیره‎ ای کوچک است که از سه طرف به خلیج فارس محدود و از طرف دیگر، توسط رشته کوه‎های زاگرس احاطه شده است. همین امر نیز موجب شده تا این شهر دارای جاذبه‎های طبیعی شگفت انگیز و متفاوتی باشد که برای اغلب مسافران قابل توجه است.

فرودگاه بوشهر

فرودگاه بین المللی بوشهر یکی از سه فرودگاه قدیمی کشور است که از آن به مقاصد داخلی و خارجی بسیاری نظیر تهران، کیش، اصفهان، شیراز، مشهد، عسلویه، خارک، عراق، سوریه، عربستان سعودی و امارات متحده عربی پرواز صورت می پذیرد. جالب است بدانید به طور میانگین 70 پرواز داخلی و بین المللی در هفته از فرودگاه بوشهر انجام می شود و این فرودگاه تاکنون سانحه ای نداشته است. فرودگاه بین المللی بوشهر در ۲۵ کیلومتری بندر با وسعت پنج هزار هکتاری بنا شده است و مجهز به دو باند پروازی آسفالته به طول ۴۴۷۰ متر و ۴۴۶۹ متر می باشد.

بهترین زمان خرید بلیط هواپیما بوشهر

همجواری بوشهر با دریا و قرار گرفتن آن در بخش جنوبی کشور موجب شده تا این شهر دارای آب هوایی گرمسیری معتدل با رطوبت نسبی باشد. از این رو بهترین زمان خرید بلیط بوشهر اواخر پاییز، فصل زمستان و اوایل بهار است.

بلیط ارزان هواپیما بوشهر

همانطور که می دانید قیمت بلیط بوشهر در یک مسیر خاص، تحت تاثیر عوامل مختلفی همچون نوع کلاس پروازی، شرکت هوایی ارائه دهنده بلیط و... می باشد. از این رو برای خرید بلیط ارزان هواپیما بوشهر بهتر است هنگام جستجو، بلیط ها را در شرایط یکسان با هم مقایسه نمایید نه اینکه از ابتدا به دنبال ارزانترین بلیط هواپیما بوشهر باشید!

فراموش نکنید ارزانترین بلیط هواپیما بوشهر لزوماً و همیشه مناسبترین بلیط هواپیما برای سفر شما نیست. پس حتماً تمامی امکانات و شرایط پروازی را در نظر بگیرید و سپس با توجه به بودجه و سلیقه خود، یک بلیط ارزان بوشهر را رزرو و خریداری نمایید.

 

بلیط چارتر بوشهر

 

برای مشاهده نرخ بلیط هواپیما بوشهر و خرید بلیط چارتر بوشهر، می توانید از فرم بالای همین صفحه استفاده نمایید. برای این کار تنها کافیست پس از انتخاب یکی از دو گزینه پرواز "یک طرفه" یا "دو طرفه"، مبدا و مقصد خود را تعیین نمایید. توجه داشته باشید که بلیط هواپیما مسیر درخواستی شما پس از تکمیل فیلدهای "تاریخ سفر" و "تعداد مسافران" در صفحه مربوطه به نمایش درمی آید. بدین ترتیب پس از جستجو می توانید نتایج به دست آمده را مقایسه و بلیط هواپیما بوشهر مورد نظر خود را رزرو و خریداری نمایید.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما بوشهر

پیشرفت روز افزون سامانه های ارائه دهنده بلیط هواپیما، بلیط قطار، بلیط اتوبوس و خدمات سفر در سالهای اخیر موجب شده است تا خرید آنلاین بلیط هواپیما بوشهر در هر موقعیت زمانی و مکانی به کاربران فروشگاه های اینترنتی پیشنهاد گردد. از مزیتهای خرید اینترنتی بلیط هواپیما بوشهر که بیش از هر چیز دیگری سبب رضایت و آرامش خاطر مسافران در سفرهای داخلی شده است می توان به سادگی، سرعت، صرفه جویی در هزینه و انجام خرید بدون محدودیت زمانی اشاره کرد.

شایان ذکر است خرید اینترنتی بلیط هواپیما بوشهر در تیک بان، تنها با در اختیار داشتن یک آدرس پست الکترونیکی، یک کارت بانکی عضو شتاب و رمز دوم آن و مشخصات فردی میسر است و کاربر برای خرید انلاین بلیط بوشهر، ملزم به ثبت نام در سایت نمی باشد.

 





:: برچسب‌ها: بلیط ارزان بوشهر , بلیط لحظه آخری بوشهر , بلیط هواپیما بوشهر , بلیط بوشهر , بلیط چارتر بوشهر , خرید بلیط بوشهر , قیمت بلیط بوشهر ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








این وبلاگ درمورد جاذبه های گردشگری ترکیه و نحوه رزرو و خرید بلیط هواپیما ترکیه می باشد.